STRONA GŁÓWNA
ARTYKUŁY
WYWIADY
AKTUALNOŚCI
INTERNALE
KONTAKT


KOLIBRO - Intranet & BPM Experts
Skutecznie doradzamy
w komunikacji wewnętrznej! KOLIBRO - Intranet & BPM Experts

Kongres EICIM. Relacja z pierwszego dnia.
Portale społecznościowe doceniane przez pracodawców
MTH intranetu, czyli co każdy dojrzały intranet mieć powinien
11 edycja Intranet Design Annual
Praca grupowa czyli jak oddzielić ziarno od plew
Znamy Najlepszych w Intranetach i Komunikacji Wewnętrznej w Polsce!
Obieg faktur a komunikacja wewnętrzna
Start, czyli komu i kiedy potrzebny jest intranet?
Motywowanie użytkowników intranetu
2 dzień Kongresu Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów - EICIM 2011


SharePoint.pl
Intranet Journal
AudytKomunikacyjny.pl
Intranet Road Map
Intranet Organization
Najlepsze intranety

Znamy Najlepszych w Intranetach i Komunikacji Wewnętrznej w Polsce!
Autor: Katarzyna Sosińska, Opublikowano: 2010-10-21 16:08:39

 


20 października odbyła się uroczysta Gala konkursu INTERNALE 2010 na Najlepszy Intranet oraz Komunikację Wewnętrzną w Polsce. Jury przyznało 5 statuetek Internal 2010, 10 projektów otrzymało wyróżnienia. INTERNALE 2010 to pierwszy w Polsce konkurs, którego głównym zadaniem było wyłonienie Najlepszych Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej.

Uroczysta Gala Konkursu INTERNALE 2010 zdecydowanie potwierdziła, że nadszedł czas, aby głośno mówić o Komunikacji Wewnętrznej i Intranetach, promując równolegle ludzi, którzy stoją za sukcesem organizacji. Kolejna edycja Konkursu INTERNALE z pewnością odpowie na rosnące potrzeby rynku, stając się swoim miejscem wymiany podglądów, praktyk i wiedzy w formie pierwszego w Polsce Kongresu Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów. Zależy nam również na merytorycznym rozwoju branży, dlatego powołaliśmy Kapitułę Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów, do której serdecznie zapraszamy tegorocznych zwycięzców, którzy zasiądą w Jury przyszłym roku – podkreśla Aleksander Sala, Dyrektor Generalny INTERNALE 2010.

Po raz pierwszy w Polsce prestiżowe statuetki INTERNAL 2010 zostały przyznane następującym podmiotom:

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa

VB Leasing Polska S.A.  za Intranet VBnet – werdykt Jury: „za wzorcowo przeprowadzone wdrożenie, duże zaangażowanie zespołu oraz uwzględnienie komunikacji dwustronnej w małym przedsiębiorstwie”

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy

ING Usługi Finansowe S.A. za Zawsze świeży Intranet - relaunch Intranetu w ING Usługi Finansowe S.A. – werdykt Jury: „za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji, wdrożenie funkcjonalności usprawniających codzienną pracę oraz pomysłowość we wdrożeniu”

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe

Urząd Miejski w Gliwicach za Portal Intranetowy Miasta Gliwice – werdykt Jury: „za zaangażowanie zespołu, przemyślaną strategię oraz zrealizowanie projektu w całości własnymi zasobami”

Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej

Kompania Piwowarska za projekt Portal społecznościowy dla pracowników Kompanii Piwowarskiej - Małe Piwo – werdykt Jury: „za efektywność zastosowanych rozwiązań, innowacyjność projektu i wysokie zaangażowanie zespołu”

Największa Innowacja w Intranetach

Kompania Piwowarska za projekt Archeo - projektowanie i wdrożenie intranetowego systemu dla działu Marketingu i Public Relations – werdykt Jury: „za interdyscyplinarne i niekonwencjonalne podejście do wykreowania innowacji, wykorzystanie prekursorskich metod oraz nietypową formę promocji”

WYRÓŻNIENIA:

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa

Budlex Sp. z o.o. za Intranet Spółki Budlex – werdykt Jury: „za przedsiębiorczość, docenienie Intranetu i Komunikacji w małej organizacji oraz efektywność narzędzia”

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy

Grupa Allianz Polska za Intranet Grupy Allianz Polska – werdykt Jury: „za nowoczesny portal intranetowy, nietuzinkowe moduły, przyjazną strukturę oraz wysokie zaangażowanie kadry kierowniczej”

Sanofi Aventis za Intranet Sanofi Aventis – werdykt Jury: „za wykorzystanie nowoczesnych technologii, wysoką integrację z innymi systemami oraz szeroką promocję Intranetu”

Najlepsza Strategia Komunikacji Wewnętrznej

Accenture Services za Accenture Strategic Communications Matrix 2010 – werdykt Jury: “za kompleksową strategię komunikacji wewnętrznej, aktywną rolę kadry menedżerskiej oraz uwzględnienie feedbacku”

Leroy Merlin za Audyt Komunikacji Wewnętrznej i Strategia Rozwoju Intranetu jako kluczowego narzędzia Komunikacji Wewnętrznej – werdykt Jury: „za dużą efektywność strategii, umiejętność zaangażowania zarządu i dyrekcji oraz dobrą metodykę projektową”

Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej

Bank Pekao S.A. za projekt Rozmowy o stresie – werdykt Jury: „za nowatorskie rozwiązanie udrażniające kanał dwustronnej komunikacji wewnętrznej”

Bank Pekao S.A. za projekt Rzecznicy Karty Zasad - Gwarancja działania systemu Sprawiedliwości z kartą zasad – werdykt Jury: „za pracę u podstaw, możliwość wypowiedzenia na głos swojego zdania oraz wzmocnienie komunikacji dwukierunkowej między Pracownikiem a Kierownictwem”

 

Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Zarządca Intranetu

Zespół Działu Zarządzania Informacją w Pionie Obsługi Klienta PTK Centertel – werdykt Jury: „za przemyślaną, wielowątkową edukację i promocję końcowego użytkownika oraz za pracę zespołową pod kierownictwem Pana Ireneusza Podwojskiego”

Największa Innowacja w Intranetach

Urząd Miejski w Gliwicach za projekt Portal Intranetowy Miasta Gliwice – werdykt Jury: „za wprowadzenie do Portalu Intranetowego Miasta nowego modułu zamówień publicznych oraz dbałość o podnoszenie innowacyjności w administracji publicznej”

Bank Pekao S.A. za projekt Czaty w Banku Pekao S.A – werdykt Jury: „za usprawnienie dwustronnej komunikacji Pracownicy-Kadra Zarządzająca oraz nacisk na pozyskanie informacji zwrotnej od pracowników”

 

INTERNALE 2010 to pierwszy w Polsce konkurs, którego głównym celem jest promowanie specjalistów oraz projektów z dziedziny Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Podstawowym zadaniem konkursu INTERNALE 2010 jest zwiększanie profesjonalizmu i wyznaczanie standardów branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów i osobowości branży.

Organizatorem Konkursu są Intranety.pl, pierwszy polski portal Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Audytorem Konkursu jest Firma Doradcza KPMG. Patronat Merytoryczny objęły: Business Centre Club, Akademia Leona Koźmińskiego, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Institute for International Research. Patroni Medialni to: Infor Ekspert, Personel i Zarządzanie, Nowoczesna Firma, Mediarun.pl, Medialink.pl, HRK, GoldenLine, PRoto.pl, NetShare.pl i StepStone. Sponsorem Głównym Konkursu jest KOLIBRO Intranet & BPM Experts. Sponsorzy Konkursu: Microsoft, Fotografowie.com, Grolsch i pracownia florystyczna Studio Atamaris.

Intranety.pl to pierwszy w Polsce portal, którego głównym celem jest rozwój branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz definiuje standardy rynku. Zawiera artykuły, porady, studia przypadków oraz informacje z kraju i ze świata na temat Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Podstawowym zadaniem jest działalność edukacyjna promująca dobre praktyki w zakresie Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej.

Intranety.pl to także miejsce spotkań ludzi reprezentujących rynek Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Skupia menedżerów komunikacji wewnętrznej, redaktorów i administratorów systemów intranetowych, pracowników działów HR i PR oraz szefów organizacji odpowiedzialnych za sprawną komunikację i zarządzanie.

 

Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Sosińska
Manager Projektu INTERNALE 2010
Tel. 607 506 126
Tel. 022 251 22 96
katarzyna.sosinska@intranety.pl




Katarzyna Sosińska

Redaktor INTRANETY.PL – pierwszego polskiego portalu Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Wyróżniona absolwentka Podyplomowego Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji wewnętrznej. Opracowuje i realizuje strategie komunikacji oraz wizerunkowe. 


KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą
Jan Fazlagić
The Human Side of Intranets
Jerry W. Koehler (Editor), Thom Dupper, Marvin D. Scaff, Patti Paxson, Fred Reitberger
The Corporate Intranet
Ryan Bernard
The 21st Century Intranet
Jennifer Stone Gonzalez

Copyright (c) intranety.pl | Kontakt